[GNOME] Traducció del GIMP

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis des 24 20:46:06 CET 2016

El 24/12/2016 a les 19:41, Eulàlia Pagès i Morales ha escrit:
> Hola Jordi,
>
> De l'últim fitxer Gegl, he fet una petita correcció. No sé si encara es
> pot tornar a pujar. Ja em diràs.

Si només és una correcció digue-me-la i l'implemento a mà, sinó torna
enviar-me el fitxer ja. El que hi ha ara ja és una mica més nou.

> Em pensava que encara quedaven alguns fitxers del programa per traduir.
> Quan pugui em miro això del manual.

Queda molt poca cosa que jo anirem fent aquest Nadal.

> No obstant, m'agradaria comentar que l'any passat vaig estar traduint
> uns fitxers i em va semblar que no s'havien pujat tots. M'agradaria
> saber en quina situació es troba el manual d'ús.

Doncs hi havia molts fitxers pendents de pujar i els vaig pujar jo
(almenys tot els que vaig veure).

L'estat actual és aquí:

https://l10n.gnome.org/languages/ca/gnome-gimp/doc/

És la part que diu "Development Branches (49% traduït)".

Penses que falta cap fitxer que vas traduir?

Gràcies!