[GNOME] Traducció del GIMP

Eulàlia Pagès i Morales eulaliapages a gmail.com
diu des 11 19:27:36 CET 2016

Hola Jordi,

Gràcies pels comentaris. Una cosa, he indagat una mica més sobre això
del RAW, té a veure amb algun tipus de format d'imatge de fotografia.

A mi em sembla bé traduir-ho per *en brut*, però com ho tenen traduït en
altres llengües?, per exemple el francès. Suposant que estigui traduït.

Ja em diràs

Eulàlia

El 10/12/16 a les 10.19, Jordi Mas ha escrit: