[GNOME] [GIMP] dos dubtes

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dic maig 27 22:43:15 CEST 2015

Sobre «lattice» no sé si el context és aquest, però a:
http://docs.gimp.org/ca/script-fu-weave.html
Ho tenim traduït com a entramat.

En quin fitxer tens aquesta cadena?
Ho dic perquè recorda que en aquesta pàgina:
http://www.konfraria.org/gimp-doc-catalan-testing/docu-gimp.html
Hi tens una aproximació d'on trobar les cadenes del fitxer que tradueixis a
la documentació del GIMP.

Salut!

El dia 27 de maig de 2015, 17:50, Eulàlia Pagès i Morales <
eulaliapages a gmail.com> ha escrit: