[GNOME] Traducció del GNOME 3.16 - cal ajuda

Pau Iranzo paulists a gmail.com
diu mar 22 08:53:45 CET 2015

Hola Jordi,

He enviat la correcció del gtk+. En principi tot és correcte en el fitxer
que he enviat, però sembla que el poedit ha fet una bona neteja de cadenes
velles i la generació de diferències és massa gran.

Pots fer una ullada? En principi el fitxer que he enviat és bo (he
comprovat que totes les cadenes són correctes).

Salut,
Pau

El dia 21 març de 2015, 8:53, Carles Ferrando (GM) <
carles.ferrando a gmail.com> ha escrit: