[GNOME] Traducció del GNOME 3.16 - cal ajuda

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu mar 22 09:24:47 CET 2015

El 22/03/2015 a les 08:53, Pau Iranzo ha escrit:
> Hola Jordi,
>
> He enviat la correcció del gtk+. En principi tot és correcte en el
> fitxer que he enviat, però sembla que el poedit ha fet una bona neteja
> de cadenes velles i la generació de diferències és massa gran.
>
> Pots fer una ullada? En principi el fitxer que he enviat és bo (he
> comprovat que totes les cadenes són correctes).

El gtk+ és un fitxer important. No estic segur del que he canviat ja que
amb tants canvis és impossible de fer-ho. En el futur, si fas una
correcció, jo usaria el Gedit o qualsevol eina només canviï les cadenes
que has modificat.

Si pots mirar-te també el:
https://l10n.gnome.org/vertimus/gtk+/master/po-properties/ca

Els dos van junts. Quan pugui aquest segon el pujaré també a la branca
de gtk+ 3.16.

Gràcies!