[GNOME] Provant la traducció de l'Inkscape 0.91

Eulàlia Pagès i Morales eulaliapages a gmail.com
dic mar 11 22:32:51 CET 2015

La definició en anglès d'Stroke és:

A mark made by drawing a pen, pencil, or paintbrush in one direction
across paper or canvas: the paint had been applied in careful, regular
strokes.
Segons aquesta definició, en català seria traç. Però tant Stroke com
Traç, no són sinònims d'Outline o Contorn.

Si utilitzen la paraula Stroke per parlar d'un contorn, ho sento molt
però la paraula no és l'adequada, encara que en els programes Inkscape i
Illustrator utilitzin la paraula Stroke en comptes d'Outline o Contour.

Jo penso que hauríem de passar de l'original i basar-nos amb el concepte
i la funció.
Però sembla ser que el problema és que no som capaços de trobar la
cadena de la interfície on es parla de Contorn. Jo almenys no sabria com
trobar-la entre totes les cadenes, perquè no en tinc idea.
Algú sap com es fa? si es que es pot saber.

Eulàlia

El 11/03/15 a les 22.16, Jordi Serratosa ha escrit: