[GNOME] Provant la traducció de l'Inkscape 0.91

dic mar 11 22:16:28 CET 2015

Ep Eulàlia,

A la versió anglesa equivalent a les teves captures, la paraula anglesa
que s'utilitza és "stroke". Mira les captures d'aquí:
http://tavmjong.free.fr/INKSCAPE/MANUAL/html/Attributes-Fill-Stroke.html

Sobre si és un mal ús de la paraula anglesa, no ho sé.
Però en tot cas, fixa't en aquesta captura de l'Adobe Illustrator CS5
(un programa propietari professional equivalent a l'Inkscape):
També en diuen "stroke":

I vet aquí la versió en castellà, com a referència:

salut
jordi s

El 11/03/2015 a les 21:55, Eulàlia Pagès i Morales ha escrit: