[GNOME] Provant la traducció de l'Inkscape 0.91

Xavier Beà xavier.bea a gmail.com
dic mar 11 12:51:53 CET 2015

Hola
Amb aquest imatge potser m'explico millor:
El cercle disposa de contorn i d'emplenat.
El traç també disposa de contorn i d'emplenat.
Les dues paraules que apareixen a la barra d'estat són: Emplenat i Traç.
(Entenc que, aquí, traç es refereix al contorn de la línia).
Per tant, per mi, cal diferenciar:
- "stroke" com a traç, marca feta dibuixant amb un llapis i pinzell i
- "stroke" com a contorn que delimita la part externa del traç.

Xavier

El dia 11 març de 2015, 11:47, Eulàlia Pagès i Morales <
eulaliapages a gmail.com> ha escrit: