[GNOME] Part 2

Eulàlia Pagès i Morales eulaliapages a gmail.com
diu mar 8 18:26:48 CET 2015

Hola,

Penso que*  Drift Size* podria traduir-se com Acumulació o amuntegament.
Si teniu alguna idea millor dieu-la, en cas que no, quina de les dues
paraules us sembla més adequada?

Eulàlia

El 08/03/15 a les 8.51, Jordi Mas ha escrit: