[GNOME] Part 2

Eulàlia Pagès i Morales eulaliapages a gmail.com
div mar 6 22:57:04 CET 2015

Jordi, t'envio el fitxer corregit. L'únic que no tinc gaire clar és on
ha d'anar el guionet baix a les paraules, ja em diràs si està correcte o no.

Eu

El 06/03/15 a les 21.58, Jordi Mas ha escrit:

Name: ca-2.po
Type: application/x-po