[GNOME] canvi nom [Gimp]

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dim maig 6 22:54:07 CEST 2014

Hola Eulàlia,

Entenc que la «Màscara» amaga o dissimula quelcom, en aquest cas el
desenfocament o les parts borroses.
La nitidesa és el resultat, el que aconseguim, però el que amaga la màscara
no és la nitidesa.

Penso que si volem canviar el nom hauríem de fer-ho per *«Màscara de
desenfocament»*, ja que el que s'emmascara és el mal enfocament per a
aconseguir la nitidesa.

Bé, estic una mica espès no sé si m'he explicat.
S'accepten més opinions.

Salut ;)

El dia 5 maig de 2014 23.20, Eulˆlia Pag s Morales
<eulaliapages a gmail.com>ha escrit: