[GNOME] canvi nom [Gimp]

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dic maig 7 15:51:27 CEST 2014

Hola Albert,

*Recull de traduccions.*

Anglès, Unsharp mask

Francès, Renforcer la netteté

Italià, Maschera di contrasto

Castellà, Máscara de desenfoque

La traducció que més s'acosta a la funció és la francesa, Renforcer la
netteté.
Una possible traducció catalana si no es vol utilitzar la paraula
*màscara* ja que és confosa, agafant de referència la versió francesa
que no utilitza la paraula *Màscara*, podria ser:
*Millorar la nitidesa* o
*Reforçar la nitidesa*

Eu