[GNOME] mà alçada

dic gen 22 12:57:43 CET 2014

Ep
Jo crec que l'anglès sí és adecuat. I "a mà alçada" també s'hi aplicaria.
Aquest és el diàleg:

En aquest cas, quan volem ajustar la corba de colors, ens permet fer-ho
de dues maneres. Una d'elles és "Freehand", en la qual apareix una
iconeta de llapis i ens permet dibuixar la corba "a mà alçada". A
l'ajuda ens diu que si volem suavitzar la corba que prèviament hem
dibuixat a mà alçada, seleccionem "Smooth" (Suau) a "Tipus de corba".
Jo crec que "a mà alçada" s'adiu al context.

Compte amb *Smooth*: veig que a l'ajuda compilada per l'Albert hi
apareix "Suavitza":
<http://docs.gimp.org/ca/gimp-tool-curves.html>
En canvi, veig que a la memòria del GIMP s'ha traduït per "Suau":
<http://recursos.softcatala.org/web_search.py?query=Smooth&where=source&project=GIMP>
La versió correcta seria "Suau".
Eulàlia, podries corregir-ho a l'ajuda?

salut
jordi s

El 21/01/2014 23:03, Eulˆlia Pags Morales ha escrit: