[GNOME] mà alçada

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dic gen 22 15:53:31 CET 2014

Hola,

Responc entre línies:

El dia 22 gener de 2014 12.57, Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com> ha
escrit:

>  Ep
> Jo crec que l'anglès sí és adecuat. I "a mà alçada" també s'hi aplicaria.
> Aquest és el diàleg:
>
> En aquest cas, quan volem ajustar la corba de colors, ens permet fer-ho de
> dues maneres. Una d'elles és "Freehand", en la qual apareix una iconeta de
> llapis i ens permet dibuixar la corba "a mà alçada". A l'ajuda ens diu que
> si volem suavitzar la corba que prèviament hem dibuixat a mà alçada,
> seleccionem "Smooth" (Suau) a "Tipus de corba".
> Jo crec que "a mà alçada" s'adiu al context.

Gràcies Jordi, més esclaridor impossible.

> Compte amb *Smooth*: veig que a l'ajuda compilada per l'Albert hi apareix
> "Suavitza":
> <http://docs.gimp.org/ca/gimp-tool-curves.html><http://docs.gimp.org/ca/gimp-tool-curves.html>

Ieeep! Aquesta pàgina no és la compilació. És aquesta:
http://www.konfraria.org/gimp-doc-catalan-testing/gimp-tool-curves.html
En el seu moment es van pujar alguns fitxers i a la pàgina oficial del
Gimp, hi apareix el català encara que estava només traduït en un 10%

> En canvi, veig que a la memòria del GIMP s'ha traduït per "Suau":
>
> <http://recursos.softcatala.org/web_search.py?query=Smooth&where=source&project=GIMP><http://recursos.softcatala.org/web_search.py?query=Smooth&where=source&project=GIMP>
> La versió correcta seria "Suau".
> Eulàlia, podries corregir-ho a l'ajuda?

Ben vist! Està clar que no hi ha res com treballar en equip ;)
A la captura de la pàgina compilada, es veu perfectament el «Suau». Gràcies
I bona feina, Eulàlia ;)

*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí
de La Palma de Cervelló