[GNOME] Nouvingut

Xavier Català catala.xavier a gmail.com
dis mar 2 12:31:57 CET 2013

Ups, me n'oblidava... algun programa en particular?

Doncs no sé molt bé com funciona. Interessa traduir el gestor de finestres
Gnome o el programari que hi ve per defecte?

Potser em faria gràcia treballar traduint un entorn IDE de programació o
potser algun programa d'Audio.

Xavier.

El 2 de març de 2013 12.26, Xavier Català <catala.xavier a gmail.com> ha
escrit: