[GNOME] Nouvingut

Xavier Català catala.xavier a gmail.com
dis mar 2 12:26:19 CET 2013

Hola Pau,

No, la veritat és que mai he col·laborat en un projecte similar. Resulta
que ara disposo de temps lliure
i voldria ajudar.

Simplement tinc coneixements d'anglès (upper-intermediate, res de l'altre
món) i la meva formació
ha estat en el camp de les telecomunicacions.

Ahir em vaig llegir el manual d'estil i m'agradaria començar a fer alguna
coseta el més aviat possible.

Per cert, també tinc bons coneixements de francès, suposo que això no és
gaire útil pel projecte :(

Fins aviat.

El 2 de març de 2013 9.17, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit: