[GNOME] [Gil] Pujada fitxers GEGL i Connectors

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
diu maig 6 22:25:53 CEST 2012

Hola!

> Per ser més papista que el papa, no, no he pujat cap fitxer, si t'hi
> fixes ara s'està traduint la versió 2.8 i no la master. Segurament hi ha
> uns quants fitxers que ara només estan a master i no es veuen ara en
> faig una ullada i els poso a la versió 2.8 a l'10n.gnome.org

Ara m'he perdut... quina branca traduïm? La 2.8 o la màster?
He mirat els fitxers i el fitxer «Interfície» té noves cadenes que no té el
«2.8», s'han de traduir?

Salut!

ALBERT

El 5 de maig de 2012 14:12, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit: