[GNOME] [Gil] Pujada fitxers GEGL i Connectors

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dll maig 7 00:48:26 CEST 2012

El dg 06 de 05 de 2012 a les 22:25 +0200, en/na Konfrare Albert va
escriure:
> Hola!

> hi ha
>

> Ara m'he perdut... quina branca traduïm? La 2.8 o la màster?
> He mirat els fitxers i el fitxer «Interfície» té noves cadenes que no
> té el «2.8», s'han de traduir?

Fins fa dos dies estàveu traduint màster, però ara que hi ha la versió
2.8 no té sentit traduir màster.

Com que de la versió 2.8 n'aniran sortint versions, ara toca traduir-lo
(i que ja està molt avançat a més a més).

Tot el que hi ha màster no sortirà segurament fins a la versió 2.10 o la
que sigui la pròxima versió.

--
Gil Forcada

planet: http://planet.guifi.net