[GNOME] [Gil] Pujada fitxers GEGL i Connectors

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dis maig 5 14:12:06 CEST 2012

El ds 05 de 05 de 2012 a les 08:37 +0200, en/na Konfrare Albert va
escriure:
> Hola Gil,
>
> He vist que ja has actualitzat gairebé tots els fitxers del Gimp.

Per ser més papista que el papa, no, no he pujat cap fitxer, si t'hi
fixes ara s'està traduint la versió 2.8 i no la master. Segurament hi ha
uns quants fitxers que ara només estan a master i no es veuen ara en
faig una ullada i els poso a la versió 2.8 a l'10n.gnome.org.

Aquí hi ha els fitxers que han quedat "moguts" pel canvi de branca:
http://l10n.gnome.org/vertimus/gimp/gimp-2-8/po-plug-ins/ca
http://l10n.gnome.org/vertimus/gimp/gimp-2-8/po-libgimp/ca
http://l10n.gnome.org/vertimus/gimp/gimp-2-8/po-script-fu/ca
http://l10n.gnome.org/vertimus/gimp/gimp-2-8/po/ca

> Jo ara acabo de pujar els fitxers:
> - GEGL (jo vaig traduir-ne la meitat, l'Eulàlia l'altre meitat. I n'he
> fet una revisió exhaustiva. No sé si algú més ha de fer-hi una
> repassada).
> - Connectors (eren només 4 cadenes noves, una d'elles la de «passejar
> la cabra»)
>
> Si ho veus bé, ja pots pujar-los al DL
> Salut!

Els hi faig una ullada i durant la setmana els pujo doncs.