[GNOME] glossari

Eulˆlia Pags Morales eulaliapages a gmail.com
dll abr 16 22:16:33 CEST 2012

Hola Albert,

M'he repassat el mòdul gegl hi ha algunes traduccions que no quadren amb
altres, no sé qui té raó.
En el gap que vaig acabar de traduir, per no entrar amb contradicció amb
el que ja estava fet vaig seguir traduint *offset* per *desplaçament* en
comptes d'*òfset*, en el glossari de softcatalà, està recollit que
offset és *òfset*, però òfset és un sistema d'impressió i potser seria
més correcte posar *desplaçament*.

També he vist que has traduït buffer com a porta-retalls, en comptes de
memòria intermèdia, potser en aquest context és una millor traduir-ho
per porta-retalls. Ja em diràs.

De moment només això.