[GNOME] GIMP - Preparat "Interfície" (revisió) i alguns dubtes i curiositats

Joaquim Perez noguer a gmail.com
dim nov 15 12:17:56 CET 2011

Hola,

   -

   tema pangram ==>   +1 a la proposta del Konfrare

   - En l'original *#%d*  ==> Estic d'acord, hauria de ser  *núm. %d*

   - Tenia traduït *Fill by* com *Canal*  ==> Com diu en David, s'hauria de
   traduir per "Emplena segons el canal", ara bé crec recordar que hi havia
   molt poc espai per posar-ho i vaig deixar "Canal:", ja que pel context ja
   s'entén. Caldria mirar-ho com queda a l'interfície, i sí això que dic és
   veritat.

   -  *Affect* està traduït com a *Objecte ==> *crec  que també tenia
   problemes d'espai i ho vaig deixar així, tot i que podríem provar la
   proposta d'en Gil: "Afecta a"

Quim