[GNOME] GIMP - Preparat "Interfície" (revisió) i alguns dubtes i curiositats

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dim nov 15 15:27:47 CET 2011

Perfecte,

Merci a tots!

Respecte al pangram, m'he adonat que l'instal·lador de fonts de l'Ubuntu
també utilitza aquest, malgrat no tenir accents :( De moment el podem donar
per bo.

El tema del *Fill by*, el que diu el Joaquim em sembla que té raó (veure
captura).

I pel tema de l'*Affect*, si hi cap, jo també em decantaria per *Afecta a*,
però com diu el Jordi el verb afectar és transitiu i suposo que el correcte
seria sense la preposició, i traduir-ho per *Afecta*.

Com que la traducció ja està pujada, si us sembla bé podem esperar a veure
si cal fer algun canvi més  i llavors ho canvio i pujo el fitxer nou.

Salut! ;-)

ALBERT

El 15 de novembre de 2011 12:17, Joaquim Perez <noguer a gmail.com> ha escrit: