[GNOME] Dubtes d'inexpert

Sergi Morraja sergi256 a gmail.com
dis nov 5 21:12:51 CET 2011

Perfecte, ja està pujat el fitxer!

Gil,
un cop pujat, he vist que he marcat el teu primer missatge com a fuzzy
sense voler.
També he vist que a la capçalera del fitxer han canviat varies cadenes i
no sé si serà important. Crec que és degut a la meva configuració de
Virtaal.

Salutacions.

El 5 de novembre de 2011 17:35, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit: