[GNOME] Dubtes d'inexpert

Sergi Morraja sergi256 a gmail.com
dis nov 5 15:09:53 CET 2011

Hola de nou,

El 30 d’octubre de 2011 13:37, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit:

> [...]
> més fàcil es anar a http://l10n.gnome.org/languages/ca/gnome-3-4/ui/ i
> veuràs que al final de tot hi ha un enllaç per baixar-te tots els
> fitxers en un tar.gz. Si el baixes i el descomprimeixes t'apareixeran
> molts fitxers. Pots fer cerques en els fitxers a veure a on ho trobes.
> Si ho fas des d'un terminal amb un grep en tindràs prou. Segons la
> cadena però veuràs que potser ja t'indica quin programa deu ser.
>
> Seguint les teves instruccions el tema de les cadenes m'ha quedat clar.

> Si no ho trobes però, deixa la cadena com a dubtosa i ho comentes.

Dubte: si deixo la cadena dubtosa, puc deixar algun comentari al costat?
Es tractaria d'explicar el dubte. És possible això?

> Com es va comentar a la jornada, la idea de la traducció de programes
> d'informàtica és utilitzar una terminologia concisa, breu i coherent. En
> la documentació ja entrem en el terreny pantanós de si ho podem
> considerar una traducció més elaborada o lliure de les restriccions de
> la interfície... En qualsevol cas, mentre la frase llegida tingui sentit
> i no sigui forçada n'hi haurà prou.

M'ha quedat clara la idea.

> En el teu cas en concret no et fa falta res d'això. Només has d'obrir el
> navegador i anar a
> http://developer.gnome.org/gnome-devel-demos/unstable/ i veuràs que hi
> ha el text que estàs traduint.
>
> Pefecte! Ho necessitava moltíssim. M'ha costat molt arrencar la traducció
perquè no tenia cap referència. Ara ja tinc enllestida la traducció del
programa
de demostració "Photo
Wall<http://developer.gnome.org/gnome-devel-demos/unstable/photo-wall.c.html.en>
".

Dubte: quin és el procediment a seguir a partir d'ara. El pujo a aquesta
llista?
El pujo a la seva pàgina de Damned Lies ?:
http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-devel-docs/master/platform-demos/ca

Gràcies,
Sergi Morraja