[GNOME] Proposta de procés de traducció

Joan jodufi a gmail.com
dll jun 6 20:54:59 CEST 2011

A mi em sembla bé la proposta.

Tot i que en alguns casos, especialment quan falta poc per l'alliberament
d'una versió del GNOME i en els casos en què el traductor i el revisor
siguin «veterans», s'hauria de poder fer tot el cicle exclusivament al D-L i
així poder tenir a temps les traduccions.

Salut,
Joan

El 6 de juny de 2011 9:30, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit: