[GNOME] Procés de revisió de traduccions

Joan jodufi a gmail.com
div jun 3 22:55:19 CEST 2011

El 3 de juny de 2011 21:41, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit:

> El dc 01 de 06 de 2011 a les 17:39 +0200, en/na Joaquim Perez va
> escriure:

> Realment no cal, es pot enviar tot com a comentaris i no entrar en el
> flux de treball del D-L, de manera que si tothom ho envia com a
> comentaris ja està.
>
> En tot cas es pot iniciar el flux del D-L (canviar d'estats) quan la
> traducció ja estigui llesta a mode de notificació a les persones que
> poden enviar les traduccions al git per tal de fer-los saber, sinó
> sempre es pot enviar un correu a les llistes i llavors ja ens en podem
> [...]

Crec que no hauríem de deixar d'utilitzar el D-L, ja que és una eina molt
útil per tenir clar qui està traduint algun mòdul, que cap traducció es
perdi en la immensitat de la llista i quins mòduls ja han sigut revisats i
ja es poden pujar.

Però es podria utilitzar la llista en el procés de les revisions,
especialment en els casos dels nouvinguts.

Salut,
Joan