[GNOME] Procés de revisió de traduccions

Gil Forcada gforcada a gnome.org
diu jun 5 00:13:54 CEST 2011

El dv 03 de 06 de 2011 a les 22:55 +0200, en/na Joan va escriure:
> [...]
>         quan la
>         traducció ja estigui llesta a mode de notificació a les
>         persones que
>         poden enviar les traduccions al git per tal de fer-los saber,
>         sinó
>         sempre es pot enviar un correu a les llistes i llavors ja ens
>         en podem
>         oblidar completament del flux de traduccions.
>

> Crec que no hauríem de deixar d'utilitzar el D-L, ja que és una eina
> molt útil per tenir clar qui està traduint algun mòdul, que cap
> traducció es perdi en la immensitat de la llista i quins mòduls ja han

No he dit mai que deixem d'utilitzar el D-L, el que dic es el que
comentes tu mateix: els fitxers els enviem al D-L i la revisó la fem a
través de les llistes.

Salut!