[GNOME] He pujat a DL la traducció del mòdul library-web

Joan jodufi a gmail.com
diu jul 3 22:49:16 CEST 2011

Els meus comentaris:

He suprimit totes les línies amb «#| msgid».

#: ../data/overlay.xml.in.h:57
msgid "Libchamplain is a C library providing a ClutterActor to display
maps."
- msgstr "La libchamplain és una biblioteca C que proporciona un
ClutterActor per visualitzar mapes."
+ msgstr "La libchamplain és una biblioteca en C que proporciona un
ClutterActor per visualitzar mapes."

He afegit un «en». N'hi havia d'altres similars

#: ../data/overlay.xml.in.h:62
msgid "Library to handle UPnP Internet Gateway Device port mappings."
- msgstr "Biblioteca per gestionar els mapatges de ports de dispositius de
passarel·la d'Internet UPnP.internet"
+ msgstr "Biblioteca per gestionar els mapatges de ports de dispositius de
passarel·la d'Internet UPnP."

Sobrava un internet

Molt bona feina!!
Joan

El 30 de juny de 2011 11:24, Jaume Planas <jaumeplan a gmail.com> ha escrit: