[GNOME] Debian

Joan jodufi a gmail.com
dij gen 6 22:08:59 CET 2011

El 6 de gener de 2011 12:12, David Planella
<david.planella a googlemail.com>ha escrit:

> El 6 de gener de 2011 11:54, cubells <vicent a vcubells.net> ha escrit:

Hola,

> Si, si no recordo malament, es desenvolupa a RedHat com a part de
> Fedora. El tradueix l'equip de Fedora. A l'Ubuntu ens arriba
> generalment traduït, tot i que a vegades n'hem de completar cadenes.
> No sé perquè a Debian no ha arribat traduït.

L'últim cop a l'Ubuntu no va arribar traduït, almenys bona part de les
cadenes. Jo vaig traduir-les i hauria d'haver-les enviat a l'equip de
Fedora, però se'm va passar per alt, per això suposo que no està traduït a
Debian.

Salut,
Joan