[GNOME] Debian

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dij gen 13 19:43:37 CET 2011

El dj 06 de 01 de 2011 a les 22:08 +0100, en/na Joan va escriure:
> [...]
>         del gnome.
>         >

>         Si, si no recordo malament, es desenvolupa a RedHat com a part
>         de
>         Fedora. El tradueix l'equip de Fedora. A l'Ubuntu ens arriba
>         generalment traduït, tot i que a vegades n'hem de completar
>         cadenes.
>         No sé perquè a Debian no ha arribat traduït.
>
> L'últim cop a l'Ubuntu no va arribar traduït, almenys bona part de les
> cadenes. Jo vaig traduir-les i hauria d'haver-les enviat a l'equip de
> Fedora, però se'm va passar per alt, per això suposo que no està

Sense voler fer mala sang, però degut a aquests descuits (normals, som
humans) segur que hi ha la tira de traduccions que a can Ubuntu estan
fetes i als projectes pares o la resta de distribucions segur que no
tenen :S

David, a veure si us curreu una eina al rosetta que miri quins tenen
traduccions a Ubuntu però al projecte no (GNOME, KDE, el que sigui) i
aviseu/poseu una pàgina on es pugui veure. Així qualsevol col·laborador
d'Ubuntu podrà enviar les seves traduccions (un cop fetes) als
projectes :)