[GNOME] Revisió de vídeos GIMP

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dic des 14 23:53:23 CET 2011

Primer de tot, gràcies pels comentaris.

I Eulàlia perdona'm pel lapsus... glubs! I sé que és patètic però intentaré
excusar-me, el GMail m'ensenya els teus correus com Eul^lia, em sembla que
això m'ha despistat ;-)

Exactament als 8'24'' apareix un panell completament en anglès que porta
> per títol «Operació GEGL». No sé d'on surt (¿?).

Pel que heu comentat hi ha coses que s'hauran de quedar amb anglès perquè
> no se'ns dóna opció de traduir-les, llavors millor és no amoïnar-s'hi gaire.

Em sembla que això si que hauria de poder traduir-se... Com ho veus Joaquim?

Doncs tal com està escrit sembla que és de broma, també s'hauria de mirar
> què diu l'original, a no ser que sigui una metàfora del pintor Van Gogh que
> es va tornar boig.

Seria una bona explicació ;-)

És Júlia. O si més no es pronuncia així. Ara bé és el nom propi d'una
> persona estrangera, així que no sé si ha d'anar amb accent o s'ha de
> respectar.

A En principi, si es tracta d'un nom estranger s'hauria d'escriure tal com
> s'escriu, en aquest cas seria sense accent, però tot és discutible.

OK, em sembla correcte deixar-ho com «Julia» sense accent.

Quina diferència hi ha entre taulell i tauler?, suposo que deu ser més
> correcte tauler.

Al diccionari només hi he trobat els escacs a la definició de tauler (
http://www.diccionari.cat/lexicx.jsp?GECART=0131660 ) i no a la de taulell
( http://www.diccionari.cat/lexicx.jsp?GECART=0131651 ). Només m'he basat
en això, on sembla que «tauler» és el correcte.

Psicodèlic m'agrada

Igual que en Quim Psicodèlic també m'agrada

Doncs «psicodèlic» guanya per golejada perquè a mi també m'agrada.

> «Amplada de l'*esvaniment*». La polèmica està servida, *ESVANIR (i
> esvaniment) o ESVAIR (i esvaïment)*?  Jo em sembla que em decanto per
> Esvanir (i posaria «esvaneix») ;-) 4'47''

Tinc entès que en català les ordres no són en infinitiu com en castellà
> sinó que van en imperatiu, llavors hauria de ser Esvaeix tal com està o
> Esvaneix, però no Esvanir.

entenc que sí, que al menú hi posa Esaveix i al diàleg ha de posar
> Amplada de l'esvaïment.

Jo em refereria al dubte entre els dos verbs, esvair (
http://www.diccionari.cat/lexicx.jsp?GECART=0060052 ) i esvanir (
http://www.diccionari.cat/lexicx.jsp?GECART=0177787 ), entenc que
referint-se a la mateixa acció per coherència és millor que n'utilitzem
només un. A la traducció podria ser la parella «Esvaeix-esvaïment» o bé
«Esvaneix-esvaniment».
Em sembla bé si s'escull «Esvaeix-esvaïment»

Si no recordo malament, a la trobada presencial que es va fer a Barcelona
> es va acordar que no s'ha d'utilitzar Clicar si no Fer clic, però no es va
> comentar si podia anar amb gerundi.

Espero que sí perquè jo vaig posar «Fent clics» a manta en un dels fitxers
PO... :-|

Llavors només queda el vídeo 35 per mirar, ja m'ho miro jo.

No, el 35 sembla que no existeix. Falten els vídeos de l'1 al 8 i del 12 al
27.
Encara queda tela...

Bona nit a tothom.

ALBERT

El 14 de desembre de 2011 23:09, Joaquim Perez <noguer a gmail.com> ha escrit: