[GNOME] Varies cadenes sense saber-les traduir

Joan jodufi a gmail.com
diu mar 14 22:41:02 CET 2010

Hola Marc,

Aquí van els meus suggeriments de les quatre cadenes, encara que potser algú
que en sàpiga de fotografia et farà un suggeriments millors:

Exif display → Pantalla EXIF
Expo. bias → Compensació d'exposició
ISO speed → Velocitat ISO
Metering → Medicions

Com molt bé has dit, un cop hagis acabat la traducció, l'has de pujar al
lloc on l'has reservat.

Salut,
Joan

El 14 de març de 2010 21:12, Marc Dabad Castellà <marcdabad a yahoo.ca> ha
escrit: