[GNOME] Varies cadenes sense saber-les traduir

dll mar 15 00:32:15 CET 2010

Ep
Tot i que no en sé de fotografia, algunes propostes...

El 14/03/2010 22:41, en/na Joan ha escrit:
> Hola Marc,
>
> Aquí van els meus suggeriments de les quatre cadenes, encara que
> potser algú que en sàpiga de fotografia et farà un suggeriments millors:
>
> Exif display → Pantalla EXIF
Crec que més que "pantalla", seria "visualització", ja que entenc que
aquesta opció et mostra la informació de l'EXIF (les metadades
emmagatzemades dins la foto). Així doncs, jo proposo:
Visualització d'EXIF
> Expo. bias → Compensació d'exposició
Correcte
> ISO speed → Velocitat ISO
Velocitat d'ISO?
> Metering → Medicions
"medició" no existeix en català.
Proposo: "mesura" o "mesurament". Jo optaria per "mesura", que és més curt.

salut
jordi s