Re: [GNOME] Re: Errades durant la instal·lació de l'Ubuntu Lucid alpha 1

David Aguilera dvd1985 a gmail.com
dis gen 9 21:50:49 CET 2010

Crec que la preposició "de" implica una certa propietat, en aquest context:
  - La marca *de* la pantalla
  - El color *de* la pantalla
  - ...

Per tant, si decidim traduir-ho com a "el text *de* la pantalla" és com si
el text fos propietat de la pantalla. En canvi, jo entenc que quan ho posem
amb la preposició "en" ens referim al "text que hi ha a la pantalla" o, més
ben dit, "text que hi ha en pantalla" (debat "a" vs "en" ;-) ).

Jo, particularment, advoco per continuar amb la preposició "en". Què
n'opineu?

--
Salutacions,
    David Aguilera