[GNOME] finalització de traducció

Joan jodufi a gmail.com
div feb 12 19:40:57 CET 2010

Hola Christian,

Si fas un «msgfmt -vc passepartout.master.po» des d'un terminal obtindràs:

> «\n»
> msgfmt: s’ha trobat 1 error fatal
> 162 missatges traduïts, 17 traduccions difuses.

Si després vas a la línia 244, hi trobaràs:

msgid "PostScript name: %1\n"
> msgstr "PostScript nom: %1"

Simplement afegeixes el «\n» que falta, i ja està.

També hauries de treure tots els «#, fuzzy». Aquests són per indicar que una
cadena no està traduïda correctament.

I finalment, a la cadena «translator-credits» hi hauries de posar el teu nom
amb la teva adreça de correu, per exemple «Christian tomas <

Un cop hagis pujat el fitxer, ja revisarem la resta :)

Salut,
Joan

El 12 de febrer de 2010 9:28, Christian Tomas <baiarrijo a gmail.com> ha
escrit: