[GNOME] Dubte de la primera traducció

Arnau Torradeflot Curero arnautorradeflot a gmail.com
dll abr 12 08:38:36 CEST 2010

Hola, he estat intentant accedir a la memòria per altres dubtes, a través
dels links de la pàgina però només puc accedir al glossari del gnome (que ja
tinc). Em podeu ajudar?

Gràcies.

Arnau

El 9 d’abril de 2010 22:32, <arnautorradeflot a gmail.com> ha escrit: