[GNOME] Default: per defecte o predeterminat???

Josep Sànchez Mesegué papapep a gmail.com
dll set 14 23:38:47 CEST 2009

Bones,

És possible que sigui un tema que ha sortit molts cops, i demano
disculpes de ser així, però hi ha una cosa que em fa ballar el cap. Jo
tenia en ment, no sé dir-vos d'on ho he tret, que "default" s'havia de
traduir com a "predeterminat", donat que "per defecte" s'interpretava
com que l'objecte del que s'està parlant "és defectuós". Però mirant
la memòria de traducció de Softcatalà me n'he trobat de tots colors,
sortint un munt de cops la traducció "per defecte".
Fins i tot a ca.open-tran.eu surt un piló de cops el "per defecte".

Algú em podria aclarir quin és el correcte o, de ser-ho els dos, si hi
ha alguna manera de decidir quan toca un o l'altre?

Salut i gràcies d'avançada.

--
Josep Sànchez
[papapep]