[GNOME] Default: per defecte o predeterminat???

Joan jodufi a gmail.com
dll set 14 23:50:17 CEST 2009

Hola,

Segons el recull de Softcatalà [1] les dues opcions són correctes, tot i que
"predeterminat" s'utilitza més com a adjectiu.
Segons el termcat [2], l'opció correcte és "per defecte".

Personalment, acostumo a fer servir les dues (en funció del context), sempre
prioritzant "predeterminat".

Per exemple:
"By default" → "Per defecte"
"Default settings" → "Paràmetres predeterminats"

Salut,
Joan

[1] http://www.softcatala.org/recull.html
[2] http://www.termcat.cat

El 14 / setembre / 2009 23:38, Josep Sànchez Mesegué <papapep a gmail.com> ha
escrit: