Re: [GNOME] Revisió fitxer sabayon.gnome-2-28.ca a valencia.po

Carles Ferrando carles.ferrando a gmail.com
diu nov 22 18:06:53 CET 2009

El 22 / novembre / 2009 11:44, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit:

> Bones,
>
> Ben vist, ja estan pujats els canvis a la versió catalana.
>
> No seria millor si:
> - envies el fitxer en valencià directament a l10n.gnome.org
> - envies els canvis que s'haurien de fer al català en aquesta llista
> - envies les errades que has trobat pel valencià al wiki (es pot crear
> una secció d'«errades pendents de confirmar» o alguna cosa semblant...)
>
> Què et sembla?
>
> Salut!

Em sembla bé, i si voleu que envie els canvis proposat al català a aquesta
llista , per que més gent s'ho mire i detecte errades involuntàries meues, i
també al l10n.gnome.org (com diu Joan) per evitar que Gil es perda els
canvis en la muntanya de correus em sembla bé també. Si algú em detecta una
errada en aquesta llista i m'ho diu, com jo estaré atent ja canviaria la
traducció al l10n.gnome.org. Tinc pendent d'afegir les errades dels darrers
fitxers a la wiki del valencià en quan liquide els exàmens i altres coses
que estic corregint.

Salut.
Carles.