Re: [GNOME] Assignació de mòduls

Joan jodufi a gmail.com
dic feb 18 18:43:49 CET 2009

Hola,

El 17 / febrer / 2009 20:52, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit:

> Bones,
>

> El dt 17 de 02 de 2009 a les 19:22 +0100, en/na Joan va escriure:

> L'acabo d'enviar, si el vols revisar ... :)

Aquest em vaig oferir perquè al vertimus no hi deia res que s'estigués
traduint.
El revisaria però en David ja l'ha reservat.

> L'anava a fer, però si el vols fer tu mateix

Si en Jordi no hi té inconvenient, ja l'he reservat per a traduir-lo.

> També hi ha la documentació del brasero i l'anjuta (dels que n'ets
> traductor) si et vols distreure :P (581 l'anjuta i 261 el brasero).

El brasero ja està traduint i en revisió.
Pel que fa a l'anjuta, crec que és més prioritari traduir les documentacions
d'aplicacions de l'escriptori, abans que les eines de desenvolupament.
D'aquestes queden el tomboy i el totem (que fa dos anys que no
s'actualitzen), la guia d'usuari (que considero que és el mòdul de
documentació més important, i porta un any i mig traduint-se) i l'evolution
(tard o d'hora caurà, però les altres tres les considero més prioritaries).

> Tot i que en la documentació el que li faria realment falta seria una
> petita guia d'estil i revisar que totes les traduccions que ja hi ha ara
> la segueixen (els títols per exemple són un caos).

Crec que la documentació no difereix tant com per tenir una guia d'estil
propi, seria més pràctic apuntar al glossari les dues o tres coses a tenir
en compte.
Pel que fa a revisar totes les traduccions, crec que és millor anar-ho fent
a mesura que apareixen cadenes noves i s'ha de revisar el mòdul. Però si
t'hi veus en cor :)

Salut,
Joan