[GNOME] Assignació de mòduls

Gil Forcada gforcada a gnome.org
dim feb 17 20:52:10 CET 2009

Bones,

El dt 17 de 02 de 2009 a les 19:22 +0100, en/na Joan va escriure:
> Hola,
>
> Ja ha començat l'«string freeze» i ja tinc traduïts els mòduls que
> tinc assignats :)
> Per això m'ofereixo a traduir els mòduls següents:
>       * gnome-games (últim traductor, Gil Forcada)

L'acabo d'enviar, si el vols revisar ... :)

>       * gnome-termianal (últim traductor, Jordi Mas)

L'anava a fer, però si el vols fer tu mateix

> Si no, també podria acabar algunes documentacions:
>       * tomboy (últim traductor, Sílvia Miranda)
>       * totem (últim traductor, Gil Forcada)
> O també podria ajudar a en Gil a fer la «Guia de l'usuari»

També hi ha la documentació del brasero i l'anjuta (dels que n'ets
traductor) si et vols distreure :P (581 l'anjuta i 261 el brasero).

Tot i que en la documentació el que li faria realment falta seria una
petita guia d'estil i revisar que totes les traduccions que ja hi ha ara
la segueixen (els títols per exemple són un caos).