Re: [GNOME] Traducció de la documentació

Joan jodufi a gmail.com
dll ago 17 10:43:00 CEST 2009

Hola,

Perdó pel retard, però fins ahir estava de vacances :)

Veient que la migració de les documentacions implicarà canvis radicals (ara
l'Empathy està al 4% quan abans estava al 100%), però tenint en compte que
aquests canvis seran graduals, i pot passar temps abans de que tot hagi
migrat, crec que no s'haurien de dedicar grans esforços a la documentació,
però també crec que s'hauria d'anar fent un manteniment a les documentacions
ja realitzades.

Això implicaria oblidar-nos dels mòduls sense traduir i aquells que s'hagin
de revisar totalment (GDM i zenity). Però es podria finalitzar la revisió
dels que són actualitzacions (aisleriot, gucharmap i gcalctool) i també
actualitzar aquells que tinguin poques cadenes per estar al 100% (hi ha uns
20 mòduls que els hi falten de una a 20 cadenes).

També voldria saber si no seria mala idea començar a traduir aquells mòduls
a mesura que es vagin actualitzant al nou sistema amb la nova llicència
(actualment només l'Empathy).

Salut,
Joan

El 9 / agost / 2009 12:27, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit: