Re: [GNOME] traducció de l'eog-plugins

Joan jodufi a gmail.com
diu gen 27 22:21:48 CET 2008

Uf, discrepo molt en utilitzar el terme penjar per a «upload».
Imagina't utilitzar qualsevol client p2p i trobar-te:

baixada 32kB
penjada 12kB

Trobo que seria massa estrany per a qualsevol persona que utilitzi el
programa. Crec que s'hauria d'intentar introduir el terme «pujada» al
termcat.

Salut,
Joan

El 27/01/08, Gil Forcada <gforcada a gnome.org> ha escrit: