[GNOME] traducció de l'eog-plugins

Gil Forcada gforcada a gnome.org
diu gen 27 11:29:39 CET 2008

bona vista, ni me'n recordava d'aquest :)

commit:
http://svn.gnome.org/viewvc/eog-plugins?view=revision&revision=17

estadístiques:
http://l10n.gnome.org/module/eog-plugins

Softcatalà:
http://www.softcatala.org/wiki/GNOME_Traduccions

salut!

El ds 26 de 01 del 2008 a les 11:23 +0100, en/na David Planella va