Re: [GNOME] Si ningú veu inconvenient m'agafo la documentació de....

Joan jodufi a gmail.com
dic set 26 12:41:57 CEST 2007

Només comentar que si vols traduir documentació, el gnome-media l'estic
traduint jo, ja gairebé la tinc acabada.
I diria que el Xavier està traduint el gedit.
Ja posats, dir-vos que m'agafo la traducció de la documentació del
gnome-games, així tindré feina per temps :)

Salut,
Joan

El 26/09/07, gil forcada <gilforcada a guifi.net> ha escrit: