[GNOME] Si ningú veu inconvenient m'agafo la documentació de....

gil forcada gilforcada a guifi.net
dic set 26 17:18:50 CEST 2007

Joan, pas per pas home!

quan n'acabis una dius quina vols agafar i llestos ;)

i digues quin en concret, que potser un dia se'm gira el cap i també
vull fer alguna documentació d'algun joc

vés fent com he anat fent amb les miniaplicacions, n'agafes una i
l'envies, n'agafes una i l'envies

o si voleu ajudar a l'OOo o fer altres coses

salut!

El dc 26 de 09 del 2007 a les 12:41 +0200, en/na Joan va escriure: