[GNOME] Si ningú veu inconvenient m'agafo la documentació de....

gil forcada gilforcada a guifi.net
dic set 26 11:03:31 CEST 2007

no és que hi posi objeccions, però primer agafa'n una i després l'altre,
que no són curtes precisament ( ~180 i ~440 cadenes)

apart, que si em deixes fer-te suggerències prioritzaria anar traduint
primer la documentació dels programes que van a les versions del GNOME

per exemple, l'ekiga, l'eog, si vols l'evolution .. (2400 cadenes :), el
gedit, els jocs o els apartats del gnome-media ...

tot i que si vols també hi ha la tira d'interfícies gràfiques per
fer ... (això sí mira qui l'ha traduït abans i comenta-li)

seria interessant també actualitzar el dia i el gnumeric (i si et vols
posar amb el gnumeric-functions ...) i si de pas ja també fas el
libgoffice ja seria la repera (jo pel meu cantó ja m'he tornat a agafar
el libgnomedb a veure si el poso al dia de nou)

del gnome-extra que n'hi hagi unes quantes:
banter
el brasero n'hi tornen a faltar forces per la versió trunk (36+35)
conglomerate
criawips
genius
gnome-commander (és una matada però per idees que no en faltin :)
gnome-chat (un altra matada)
gperfmeter
gtranslator
guikachu
libgircclient (és nou no hi ha res traduït)
marlin
mlview
ontv
silky (nou)
sodipodi (seria interessant fer-lo també)
straw

dues últimes notes abans que em peguis per pesat ....
1 - abans de fer traduccions noves mira les que has anat fent si hi ha
prou cadenes noves perquè valgui la pena posar-s'hi (per exemple el
brasero)

2 - considera també ajudar a la traducció de l'OOo que en va fer una
crida en Jordi Mas (ja vas veure el seu correu suposo) seria interessant
que poguessis ajudar allà també, no hi ha massa fitxers i tampoc són
moltes cadenes de manera que com més ens hi posem més aviat ho podrem
deixar enllestit i posar-nos de nou amb documentació i programes del
GNOME :)

salut!!

El dc 26 de 09 del 2007 a les 09:00 +0200, en/na Francesc Vilches va
escriure: