Re: [GNOME] Traducció de la documentació del deskbar-applet

Joan jodufi a gmail.com
diu set 23 20:37:23 CEST 2007

Hola,

Adjunto la versió amb algunes de les correccions del Gil, comento les que no
he aplicat:

Deixo el "clicar" canviat per "fer clic" ja que és igual de vàlid i acostumo
a fer servir el primer.

El "Right-click" el tradueixo com a "Cliqueu amb el botó dret" enlloc de
"Feu clic amb el botó secundari" ja que avui en dia un ratolí pot tenir
molts botons secundaris.

Deixo la traducció de
"Deskbar Applet Manual V2.0"
com a
"Manual de la miniaplicació de la barra d'escriptori v2.0"
enlloc de
"Manual de la miniaplicació de la barra d'escriptori (Versió 2.0)"
Trobo que ficar la versió entre parèntesi es treure importància en aquesta
informació. Si no t'acaba d'agradar, es podria definir un format per a la
traducció de totes les documentacions, com podria ser:
"Versió 2.0 del manual de la miniaplicació de la barra d'escriptori"
"Manual de la miniaplicació de la barra d'escriptori, versió 2.0"

Per cert, crec que no hauries de pujar directament les traduccions en què hi
fas correccions no trivials, ja que el traductor sempre té l'última paraula
de les correccions proposades, i en aquest cas i havien coses que no hi
estava d'acord.

Salut,
Joan

El 23/09/07, gil forcada <gilforcada a guifi.net> ha escrit: