[GNOME] Traducció de la documentació del deskbar-applet

gil forcada gilforcada a guifi.net
diu set 23 15:13:20 CEST 2007

bones,

t'adjunto el diff amb algunes correccions que hi he fet

de pas ja l'he pujat :)

commit:
http://svn.gnome.org/viewcvs/deskbar-applet?view=revision&revision=1681

estadístiques:
http://l10n.gnome.org/module/deskbar-applet

SoftCatalà:
http://softcatala.org/w/index.php?title=GNOME_Traduccions&diff=7176&oldid=7175

salut!

El dc 19 de 09 del 2007 a les 19:23 +0200, en/na Joan va escriure: