[GNOME] epiphany-extensions per revisar

Francesc Vilches francesc.vilches a gmail.com
dic set 19 17:22:22 CEST 2007

Gràcies noi,

Al final ho he deixat del tipus:
'S'ha produït un error %s a %s, a la línia %d i columna %d:\n

i els demés per l'estil..........

Adjunto els últims canvis.

Cap problema a donar-te un cop de mà amb l'Evolution........
em passes 1000-2000 línies? ;-)

El 18/09/07, gil forcada <gilforcada a guifi.net> ha escrit: